Aнглийски език за обслужване на клиенти

 

Детайли за English for Customer Care

  • Ниво:  B1 Intermediate - C1 Advanced
  • Групи: до 6 човека;
  • Продължителност: 30 учебни часа;
  • Място на провеждане: офис Евриста;
  • Цена: 249 лв. + 48.26 лв. за учебни материали.

 

  • Курсът по английски език за обслужване на клиенти изисква ниво на владеене на езика B1.
  • Курсът е подходящ за хора, които са в непосредстен контакт с клиенти.
  • Усвояват се езикови умения, професионални техники и специфични стратегии, нужни за успешната комуникация с клиенти.
  • Представени са и различните форми на общуване с клиенти: лице в лице, срещи, телефонни разговори и писмена комуникация.
  • Част от засегнатите теми в курса са:
    - Customer care success, customer care business and jobs.
    - Body language, a company visit, trade fairs, the invisible customer.
    - General telephoning, the 'customer care' phone call, what the customers really hear.
    - Taking an order, hotline, customer-centered call centres.
    - Effective letters and emails, formal and informal writing styles.
    - Complaint strategies and policies, the letter of apology, explaining company policy.

Ако желаете да получите повече информация за програмата на курса по „Английски език за обслужване на клиенти“, можете да се свържете с нас

Тест за определяне на ниво Заявете курс