Кристина Ценова

"Прекрасно отношение, начин на преподаване и подход. Винаги прецизни и внимателни в работата си. Влизането в учебния час е удоволствие, защото придобиваш знания по приятен и развлекателен начин."

индивидуално онлайн обучение по английски език, ниво B1

Aнглийски език в маркетинга

 

Детайли за English for Marketing

  • Ниво:  B1 Intermediate - B2 Upper-Intermediate
  • Групи: до 6 човека;
  • Продължителност: 50 учебни часа;
  • Място на провеждане: офис Евриста / виртуална класна стая с преподавател на живо;
  • Цена: 499 лв. + 51.90 лв. за учебни материали.

 

  • Курсът по английски език в маркетинга изисква ниво на владеене на езика B1.
  • Курсът осигурява практически задачии реални сценарии, които развиват уменията, необходими за общуване в областта на маркетинга.
  • Използването на автентични текстове спомага за лесното усвояване на материала.
  • Част от засегнатите теми са: разработка на маркетингов план, развиване на нови продукти, работа с фокус групи, планиране на маркетингови кампании, пазарни проучвания, търговски марки и дигитален маркетинг.
    - The role of marketing
    - Marketing plan: audit and objectives; strategy and tactics
    - International customer communications
    - Market research
    - New product development and branding
    - Product launch and promotion
    - Digital marketing
    - Agencies and suppliers
    - Exhibitions and events

 

 

Детайли за Professional English for Marketing

  • Ниво:  B1 Intermediate - B2 Upper-Intermediate
  • Групи: до 6 човека;
  • Продължителност: 70 учебни часа;
  • Място на провеждане: офис Евриста / виртуална класна стая с преподавател на живо;
  • Цена: 599 лв. + 55.90 лв. за учебни материали.

 

  • Курсът по английски език в маркетинга изисква ниво на владеене на езика A2.
  • Курсът е специално разработен за студенти и специалисти по маркетинг.
  • Курсът осигурява цялата информация за основите на маркетинга, проучвания, реклама, медии и PR.
  • Засегнатите теми в курса са:
    - Marketing basics: the marketing mix; SWOT analysis; marketing strategy.
    - Research
    - Product: new product devepolment; brainstorming; product life cycles.
    - Positioning and branding
    - People-customers and staff: market segmentation; customer needs; loyalty programmes.
    - Price: the market budget.
    - Place: logistics; merchandising; telemarketing; personal selling.
    - Publicity and promotion: media strategy;the press; printed documents; direct mail.
    - Packaging: logos; materials and containers.
    - Public relations: corporate communications; events and sport sponsorships.

Ако желаете да получите повече информация за програмите на курсовете по „Английски език в маркетинга“, можете да се свържете с нас

Тест за определяне на ниво Заявете курс